Ben ikinci denemeyi daha çok beğendim. Ama ilk yazılanla benim devrik cümleyi ortadan kaldırarak düzenlediğim karşılaştırdığımda bana bu haikuda bir sorun var gibi geliyor.
eren tarafından Mar 10th, 2011 günü 21:39 sularında gönderildi.
Düzen olarak 4/7/6, on yedi heceyi yakalıyor ama aksak. (Yine teknik bir açıklama olacak ama) "Ç", "a" ve "m" harfleri üzerinden bir ritm yakalamaya çabaladım bu kez. Metafor ise açık olan camın masayı mı kağıtları mı etkilediği fikri üzerinde temellendi. Haikuda hoşuma gitmeyen sözcük: "etrafında".
Kendi kendime ileniyorum: Kahrolsun "teknik"!
Barış Acar tarafından Mar 10th, 2011 günü 23:37 sularında gönderildi.
Metafor ise açık olan camın masayı mı kağıtları mı etkilediği fikri üzerinde temellendi.
Ben bunu pek yakalayamadığım için belki fazla yaklaşamadım haikuya. cümledeki devrikliği bozma dürtüsü de buradan kaynaklandı sanırım. Dümdüz bir cümle gibi söyleyince neyin eksildiğini çok iyi anlayamadım. Muhtemelen senin hoşuna gitmeyen "etrafında" kelimesi anlamı bir yöne doğru fazlaca kırdığından?
Sesler üzerinden kurulan ritm kendini hissettiriyor.
eren tarafından Mar 10th, 2011 günü 23:56 sularında gönderildi.
Re: Ç
Elif'in bu iletisindeki sözleri üzerine bir haiku girişimidir.
Re: Ç
ya da
Re: Ç
Ya da
Ben ikinci denemeyi daha çok beğendim. Ama ilk yazılanla benim devrik cümleyi ortadan kaldırarak düzenlediğim karşılaştırdığımda bana bu haikuda bir sorun var gibi geliyor.
Re: Ç
Ne tür bir sorun?
Re: Ç
Ah bir anlatabilsem.
Re: Ç
Düzen olarak 4/7/6, on yedi heceyi yakalıyor ama aksak. (Yine teknik bir açıklama olacak ama) "Ç", "a" ve "m" harfleri üzerinden bir ritm yakalamaya çabaladım bu kez. Metafor ise açık olan camın masayı mı kağıtları mı etkilediği fikri üzerinde temellendi. Haikuda hoşuma gitmeyen sözcük: "etrafında".
Kendi kendime ileniyorum: Kahrolsun "teknik"!
Re: Ç
Sesler üzerinden kurulan ritm kendini hissettiriyor.